نقره کوب
نقره کوب

نقره کوب

تعهد نامه

چند سال پیش بود 

یه کم بیشتر از چند سال

راهنمایی بودیم 

اول دوم شایدم سوم

بچه های کلاسمون به طرز عجیب غریبی شیطون بودن

و خب معمولا هر وقت شیطنتی میکردن کل کلاس تنبیه می شد

توجیه همیشگی و البته جالب که من هیچ وقت تو زندگیم نتونستم فلسفه شو ببفهمم از طرف مسئولین

 محترم این بود که نمیشه کاریش کرد  تر و خشک باهم میسوزن

حرف ما هم  نقش کلم و شاید هویج رو بازی میکرد

خلاصه یه بار بچه ها یه خرابکاری کردن

حوصله ی توضیحشو ندارم

و از اونجایی که ما نهایت معرفت رو داشتیم

و خب میدونستیم که برای مدیر و ناظم اصلا اهمیتی نداره که کی مقصره 

و البته تربیت بر تعیلم  مقدمه

و به هر حال تنبیه خواهیم شد

 تصمیم بر این شد که کل بچه های کلاس گردن بگیرن

اولین قدم این بود که بریم تعهد بدیم

من نفر چهارم شاید پنجم شایدم شیشم بودم که رفتم

همیشه انشام خوب بود و خب تو اون شرایط به ذهنم نرسید که باید از روی نوشته های بچه های قبلی رونویسی کنم و فقط اسممو عوض کنم

چون تموم بچه ها تو یه برگه آ4 نوشته بودن و منم انتهای همون برگه باید تعهد میدادم

که کاری که نکردم رو دیگه تکرار نمی کنم(!)

منم شروع کردم در کمال اعتماد به نفس نوشتم

نوشتم و نوشتم دیدم یه چهار پنج خطی شده

در حالی که نوشته های بقیه ی بچه ها فوقش یه خط و نیمه

خلاصه فوری نقطه رو گذاشتم و الفرار

ترسیدم به توهین و مسخره کردن متهم شم:دی

 و برای اولین و آخرین بار تعهد دادم

و اون روز بین دوستای اون دوره معروف شد به سه شنبه ی شوم

و البته یه سری وقایع پی در پی بعد از اونروز که شاید بعدا دربارش نوشتم

نظرات 1 + ارسال نظر
ساناز شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 23:37 http://konkuri95.blogsky.com

خیلی خوب می نویسی,جوری که ادم مشتاق به خوندن تا اخرین خط نوشته هات میشه!
موفق باشی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.