نقره کوب
نقره کوب

نقره کوب

...

از آخرین یادداشتم مدت زیادی می گذره، برای من که به نوشتن زنده ام کمی عجیبه ، برای من که همیشه آخر جزوه هام ، یادداشت های گوشیم، چرکنویس اینجا پر از حرفه، این میل به ننوشتن کمی عجیب و شاید نگران کننده ست.

حرف ها زیادن اونقدر که نمی دونم از چی بنویسم و از کدوم بگم

وقتی مدتی حرف نمی زنی انگار وقتی حرفی هم داری زبونت الکن میشه، کلمه ها درست نمی چرخن و ساختن یه جمله ی ساده با جا به جا کردن یه کوه برابری می کنه.

زندگی داره منو تو خودش می بلعه. بلع می فهمی یعنی چی؟ مثل قصه ی شازده کوچولو، اونجا که از مار بوآیی حرف می زنه که فیلی رو بلعیده

شاید مثال بی ربطی باشه اما تنها مثالیه که به ذهنم رسید

فاطمه همیشه می گفت من واسه فهم موضوعات مختلف  مثالای خیلی خوبی می زنم ، فکر کنم آدمیزاد بزرگتر که میشه استعدادهاش بیشتر رنگ می بازن، در عوض پر میشه از شک از تردید از ترس

شک می فهمی یعنی چی؟ تردید و ترس چطور؟

وقتی کاری برام سخته، سنگینیش برای شونه هام زیادیه آخرین ترفندم میشه عقب انداختنش، اون قدر عقب میندازمش که زورم بهش برسه

حالا مجبورم تصمیم بگیرم، تصمیمی که سایه ش رو تموم زندگیم میفته.

تصمیم بزرگ می فهمی یعنی چی؟

سنگینی یه تصمیم بزرگ چی؟

مثل اونجایی که اسکارلت اوهارا تصمیم می گیره به تارا برگرده.

فاطمه همیشه می گفت من مثالای خوبی می زنم

گفتم اینو؟

گفتم که دلم آرامش میخواد؟ گفتم از تکرار و عادت بیزارم؟

گفتم که نمیشه اینا رو با هم جمع کرد؟

گفتم که یوقتایی جمع اضداد میشم؟

جمع اضداد می فهمی یعنی چی؟

مثل...

نظرات 4 + ارسال نظر
سحر دوشنبه 18 تیر 1397 ساعت 23:04 http://roya-94.blogsky.com/

منم تو‌همین نقطه ام میفهمی چی‌میگم؟؟؟
حالا چیکارکنیم؟؟؟؟

همین دیگه دقیقا نمی دونم چکار کنم:/

سحر دوشنبه 18 تیر 1397 ساعت 23:02 http://roya-94.blogsky.com/

چرا ثبت نظراتو‌میبندی؟؟؟
نکن بانو

گفتم شاید دوست نداشته باشی ثبتشون کنم

مسلم دوشنبه 18 تیر 1397 ساعت 02:56 http://kafgorgi.blogsky.com/

گزارش روزانه بده ببینم داری چیکار می کنی

:))))))
صبح از خواب بیدار میشم
تا ظهر یه کم به کارای خونه میرسم
بعد از ظهر رو الا بختکی می گذرونم و برای کلاس رفتن یا نرفتن برنامه می چینم
عصرا نید فور اسپید بازی می کنم و یه نمه کتاب می خونم
شبا با دوستام چت می کنم و فکر می کنم به اینکه قراره چه کنم با این اوضاع

مسلم جمعه 15 تیر 1397 ساعت 19:44 http://kafgorgi.blogsky.com/

سلام حج خانم کم پیدا

سلام حج آقا
درگیر زندگی دیگه:)))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.