نقره کوب
نقره کوب

نقره کوب

الان تو پی دومم مثلا

می دونی نمودار سینوسی چه شکلیه؟

از صفر شروع میشه و تو پی دوم به ماکسیمم خودش می رسه، بعد دوباره برمیگرده از صفر می گذره و تو سه پی دوم میشه مینیمم، دوباره میاد بالا تا برسه به صفر یا همون دو پی، هی بالا، هی صفر، هی پایین

شدم شبیه موج سینوس؛ احوالات متغیر، احساسات در چرخش.

 یه وقتایی دلم میخواد با هر کسی که شده دو کلوم حرف بزنم، یه وقتا خودمو تو خودم حبس می کنم و حتی اینترنتمو روشن نمی کنم مبادا کسی بهم پیام داده باشه، یه وقتا خوشحال و خندون و امیدوارم، یه وقتا فقط منتظر یه کلمه ام که به هم بریزم و اشکم دربیاد، یه وقتا خودمو دوست دارم، یه وقتا از خودم متنفرم، یه وقتا به جهان خرم از آنم که جهان خرم از اوست، یه وقتا ای تف به جهان تا ابد غم بودن، یه وقتا از مسیح هم مسیح ترم، یه وقتا خود یهودام، یه وقتا دلم برای اون مگسی که گیر می کنه تو تار عنکبوت هم می سوزه، یه وقتا بی احساس ترین موجود روی زمینم، یه وقتا سپید سپیدم، یه وقتا شب تارم، یه وقتا تو نقطه ی پی دومم، یه وقتا تو سه پی دوم گیر افتادم...  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.