نقره کوب
نقره کوب

نقره کوب

از سری حرف های الکی

وقت هایی که کمتر می نویسم یعنی حالم بهتره، یعنی تو مغزم جنگ راه ننداختم و ننشستم به کشتن خودم آنگونه فجیع که هیچ کس برنخاست و از این حرف ها.

نظرات 1 + ارسال نظر
beny20 یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 15:24 http://beny20.blogsky.com

خو ، توام‌ تمام آنلاین داری غصه می خوری ها ..

اینجوری فایده نداره ،
میگم‌ جان من اگه الان داری این کامنت رو‌ می خونی ،
برو بلند شو تنگ آبی که توی یخچال گذاشته رو بردار ،
و خب از اون آب بزن به صورتت ..
گفتم‌ جااان من بلند شو اینکارو انجام بده ،
نفس عمیق هم فراموش نشه √

قبلا هم گفتم سخت می گیری ،
ببین الان یه آب بلند نمیشی بزنی صورتت -_-

بیشعور بلند شو‌ دیگه

اعصاب منو خورد نکن ، برو آفرین دختر خوب

نه دیگه ته مونده های غصه ها رو هم خوردم
یه کم زمان میخوام چیزی نیست
اون چالش آب یخ هم انجام شد:))))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.